MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğini yürürlüğe koyarak Ortaöğretimle ilgili tüm mevzuatı bir arada toplamıştır.
İl dışı özür grubu atamalarının yapılmasından sonra bazı okuyucumuzdan gelen mail ve yorumlardan memnuniyetsizlikler olduğu anlaşılmaktadır.
Milli Eğitim Bakanlığı’ndan ‘eş durumu’ ile ilgili önemli bir açıklama yapıldı.
MEB, iller arası özür grubu atamalarında talepleri karşılanamayan öğretmenler için çözüm ararken, aynı ilde oldukları halde 150-200 km. ayrı kurumlarda çalışan öğretmenleri görmezden gelmemelidir.
Milli Eğitim Bakanlığı geçmiş yılların aksine “şeffaf uygulamalarından” uzaklaşıyor. Öğretmen adaylarını sağlıklı tercih yapabilmesi için gereken verileri (okul listeleri, sıra formu) açıklamıyor. Neden acaba?