Memurlar da Sendikalara e-devletten üye olsunlar
Son günlerde “Sendikalara e-devlet üzerinden üye olunabilecek” şeklinde haberler yer almaktadır. 7 Kasım 2012’de yürürlüğe giren 6356 sayılı Sendikalar Ve Toplu İş Sözleşmesi Kanununa göre sendikalara üyelik ve çekilme işlemleri için e-devletsistemi kullanılabilecek. Bu uygulamanın yaygınlaştırılması gerekir. Çünkü uygulama İşçi Sendikaları için geçerli. Aynı uygulamanın kamu görevlileri için de uygulanması hem takip hem de güvenilirlik açısından önemli bir uygulama olacaktır. Bu konuda bir düzenleme yapılıncaya […]