LİSELERDE SORUMLULUK SINAVI 2 ÖĞRETMENLE YAPILACAK
MEB’i üniversiteye kaydolacak öğrencilerden sorumluluğu olanların sınavları 1-5 Eylül tarihinde yapılsın ki gençler mağdur olmasınlar dedik. Bunu dinletemedik ve MEB büyük bir sorumluluk örneği göstererek sınavları Eylül’ün 3.haftası yani okulların açıldığı bu haftaya almıştı. Şimdi de yönetmelik değişikliği ile sorumluluğu bulunan tüm öğrencileri bu hafta sınava alacak. Bundan sonra sorumluluk sınavları birinci ve ikinci dönemin ilk haftasında yapılacak. Yani bu hafta sınav haftası. Okulların en […]