Liselilere ‘ortak sınav’ isteğe bağlı olmalı
Hürriyet gazetesine açıklamalarda bulunan Maksut Balmuk Milli Eğitim Bakanlığı’nın Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğinde yaptığı değişiklikle liselerde zayıf notu olan öğrenciler için bir nevi ‘kurtarma yazılısı’ yerine geçecek ‘ortak sınav’ zorunluluğu hakkında açıklamalarda bulundu. Bu yıl Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği’nde yapılan değişikliğe göre, bütün notlar verildikten sonra herhangi bir dersten puanı 50’nin altında olan öğrencilere ‘ortak sınav’ uygulanacak. Yani daha önce yaz aylarında uygulanan ‘ortalama yükseltme sınavları’ dönem içine […]